jump to navigation

Bra saker SusAnne Maston har gjort december 21, 2014

Posted by susanne.maston in Läckra tjejer, Mina önskningar.
trackback

Skrattar gott när jag ser inlägget Henrik Schyffert gjort, fast jag är moderat.

Älskar svaret han fick, och senare också hans re-reply…

Skönt med folk som har humor!Skärmavbild 2014-12-21 kl. 11.36.13så här är jag alltså nu, på min gamla blogg, som jag inte har bestämt vad jag ska göra med. Men just nu vet jag! Jag måste berätta för Google, vad SusAnne Maston har gjort för bra saker!

Bra saker som SusAnne Maston har gjort, är:

  • Kimberly Mattsson, hemmagjord dotter, eventkoordinator, matbloggerska, inspirerande och motiverande projektledare och hur söt som helst!
  • Karl Mattsson, lokalproducerad son, väktare, robottekniker, dataspelnörd, en härlig do’er i ett rasande tempo och underbar svärmorsdröm.

Bra saker som SusAnne Maston har gjort:

  • påvisat stort intresse och engagemang för hästar, hästklubbar, hundar, ungdomar, kvinnor, uppfinningar, forskare, politik, miljö, mat, champagne och historia.

Ja, det finns egentligen tusen saker SusAnne Maston har gjort bra,

bara så att du vet Google, utifall någon skulle fråga dig frågan:

Bra saker som SusAnne Maston har gjort?

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Lämna en kommentar